E-REJESTRACJA

Szanowni Państwo

Celem elektronicznej rejestracji jest zwiększenie dostępności do usług medycznych świadczonych przez nasz Zakład.

Podczas rejestracji prosimy Państwa o dokładne sprawdzenie i podanie prawidłowych danych oraz adresów e-mail, ponieważ na podany adres zostanie wysłana wiadomość aktywująca konto w naszym serwisie (w celu aktywacji konta prosimy o postępowanie  zgodne z instrukcją zawartą w wiadomości).

POSTĘPOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE ZAREJESTROWANIE SIĘ

W SERWISIE E-REJESTRACJA:

/UWAGA! jeżeli używają Państwo smartfon lub tablet prosimy przed wejściem na stronę www przełączyć przeglądarkę internetową z trybu mobilnego na, w zależności od używanej przeglądarki internetowej, tryb PC, Desktop, Wersja na komputer, Tryb stacjonarny/

1) Aby założyć konto w serwisie e-Rejestracja należy wybrać z listy odpowiednią PRZYCHODNIĘ (linki poniżej), następnie kliknąć na przycisk „NOWE KONTO”, a następnie podać wymagane dane: IMIĘ, NAZWISKO, ADRES E-EMAIL, DWUKROTNIE HASŁO, przepisać KOD CYFROWY z obrazka oraz zaakceptować regulamin.

2) Po utworzeniu konta na podany adres e-mail pacjenta zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywującym.

3) Kliknięcie tego linku jest konieczne do aktywacji konta.
Aktywacji konta należy dokonać w ciągu 24 godzin. W przeciwnym przypadku konto zostanie usunięte i należy je założyć od nowa.

 

PRZED ZALOGOWANIEM SIĘ DO SERWISU E-REJESTRACJA NALEŻY WYBRAĆ ODPOWIEDNIĄ PRZYCHODNIĘ

POSTĘPOWANIE PO ZALOGOWANIU DO SERWISU E-REJESTRACJA:

1) Po zalogowaniu proszę wybrać PORADNIĘ w której chcemy się zarejestrować elektronicznie;

3) Kolejnym krokiem jest wybór LEKARZA (z listy lekarzy), u którego zamierzamy się zarejestrować;

4)  Przedostatnim krokiem jest wybór DATY i GODZINY wizyty (z dostępnych terminów) oraz potwierdzenie rejestracji;

5) Po rezerwacji zostanie wyświetlone potwierdzenie dokonania rezerwacji terminu. Dane potwierdzenia należy zapisać lub wydrukować i mieć ze sobą w dniu wizyty. Potwierdzenie zostanie również wysłane na podany podczas rejestracji adres e-mail.

W przypadku rezygnacji z wizyty pacjent jest zobowiązany do jej anulowania w systemie, telefonicznie lub osobiście  najpóźniej do dnia poprzedzającego wizytę.

W przypadku niestawienia się na umówioną wizytę (lub zbyt późnego odwołania wizyty) konto w eRejestracji może zostać zablokowane.

Zapomniałem hasła